duminică, 20 ianuarie 2013

Hey, tu! sau tu! sau tu! Care dintre voi este stapanul pe care il astept??



Sunt o norocoasa, asa cum ma vedeti: catelusa de talie medie/mare, in varsta de 4-5 luni.
Am supravietuit gerurilor, am supravietuit tuturor evenimentelor mai putin placute din viata mea de pana acum (ultimul m-a dus la veterinar si de aici norocul de a fi in caminul in care sunt) pentru ca vreau sa ajung la tine! Daaa, la tine!

Sunt jucausa, iubitoare, precauta si protectoare..Cu siguranta vom face echipa buna. Daca ma cautai si tu, uite unde ma gasesti: 0767 36 55 37 sau 0732 985 449.

Sunt in Bucuresti, dar daca ma doresti suficient de mult, facem intr-un fel si ajung fix la tine! ;)
Daca iti faci griji in privinta sterilizarii mele, nu este cazul - m-am imprietenit cu veterinarul care m-a salvat si tot el se va ocupa si de aceasta cand voi implini varsta potrivita.
Abia astept sa ne cunoastem :)