sâmbătă, 23 martie 2013

Bijou spre adoptie (femela, aprox. 3 luni, Bucuresti)


Vrea cineva o Bijou superbă? Dacă da, eu sunt alegerea potrivită. Sunt o cățelușă de talie mare din București, foarte afectuoasă și cumințică. M-am născut acum 2 luni și 3 săptămâni, sunt vaccinată, deparazitată intern și extern și am carnet de sănătate.




Îmi place să dorm mult și să mă joc. Sunt puțin timidă cu oamenii străini la început, dar îmi trece imediat. Ajunge doar să fiu mângâiată și imediat îmi vine cheful de joacă.

A, și îmi mai place mult să visez. Visez că voi avea o căsuță călduroasă, mâncărică, jucărioare și cineva care mă va mângâia cu dragoste înainte de culcare. Mă 
ajută cineva să îmi îndeplinesc visul!?

Dacă da, trimiteți-mi un mail la următoarea adresă:  corina_fornade@yahoo.com sau suna
ți-mă la 0751 294 412. 

Vă pup cu drag,
Bijou