duminică, 14 aprilie 2013

Adoptati-l pe Charlie

Din pacate sunt nevoita sa renunt la unul din cei mai dragi catei ai mei si as dori sa gasesc o persoana potrivita pentru Charlie. Nu mai am posibilitatea sa il ingrijesc si chiar daca ma doare sufletul trebuie sa ma gandesc ca cel mai bine pentru el ar fi sa gaseasca un stapan mai bun.
Mentionez ca doresc ca persoana care o sa il ia sa il iubeasca foarte mult si sa isi asume faptul ca este un catel destul de dificil dar si haios in acelasi timp. Trebuie sa il plimbe des in parc, sa aibe timp si posibilitati sa ii ofere ceea ce eu nu am reusit sa ii ofer.
Este un catel cateodata galagios dar si foarte afectuos.
Doresc ca dupa ce o sa il dau sa tin legatura cu respectiva persoana si sa ma asigur ca a ajuns pe maini bune. Nu este un caine de curte fiind friguros, mananca doar boabe.
Trebuie sa il adopte cineva care sa il iubeasca mult si sa ii ofere confort deoarece eu l-am rasfatat foarte tare. Catelul este un bischon cu shi-tzu, are 2 ani, daca il tundeti nu lasa par.
Nu este foarte indicat persoanelor cu copii mici si nici persoanelor in varsta, fiind un catel activ.
Viitorul stapan trebuie sa fie din Bucuresti.

Date de contact: Cazacu Irina nr tel 0721923499
Bucuresti.