marți, 9 aprilie 2013

au pasit in viata cu stangul - Prahova

Au aparut.Mai bine zis au fost aruncati la sfirsitul toamnei: o mama pisica cu 4 puiuti mici, toti negri si extrem de speriati.
Mama era f. blinda dar puiutii erau asa de speriati ca i-am hranit 2 luni aruncandu-le mincare pe acoperisul unei magazii, bineinteles acolo erau si vreo 6-7 caini.
A trecut timpul. 3 puiuti au murit, era frig, s-au imbolnavit, nu am putut sa-i tratez, nu am putut sa-i prind.
A ramas un singur supravietuitor, un baietel care incet-incet a vazut ca eu ii hranesc si nu fac nici un rau si s-a imblinzit si el.
Imediat am sterilizat mama care este o pisicuta inteleapta si cuminte si care nu de putine ori a sarit pur si simplu in capul cainilor care se apropiau de puiutul ei.
Acum imi doresc din tot sufletul o familie care iubeste pisicile si care poate a fost sensibilizata de destinul acestor animalute nevinovate si le acorda o casuta.
Ar fi ideal ca mama si fiul sa mearga impreuna, deoarece baietelul este f. atasat de mama lui.
Intr-o poza sunt amindoi, mama este cea cu ochii verzi si apoi fiul cel cu ochii portocalii.
Mama nu are mai mult de 1-2 ani, vetul a spus ca a fost prima nastere si baiatul are 6-7 luni.
Asiguram transportul si in judetele vecine, va rog mult seriozitate.
Traiesc afara, la curte deci exclus apartament bloc.
Cei doi se afla in Prahova la tel.0730313019