joi, 4 aprilie 2013

doi catei - Bucuresti

Ma adresez persoanelor iubitoare de animale, in special celor de caini. 
Astazi am descoperit doi catei, unul de talie mica de aproximativ 4 luni ( zic eu ), iar celalalt de talie mare de aproximativ 5-6 luni. 
Nu am apucat sa vad inca ce sexe au, fiind si foarte speriati. Am reusit sa le aduc un pic de mancare si poate ulterior ma pot apropia de ei mai mult, repet, sunt speriati nu salbatici! 
Ideea este ca si-au gasit un culcus la scara unui bloc foarte aproape de Bulevardul Chisinau, ceea ce inseamna ca oricand pot ajunge in strada si..... Ahh ca sa nu mai mentionez "iubitoarea" vecina cu care am avut placerea sa schimb 2 vorbe placute la adresa lor ;) 
Daca exista cineva care poate sa-i tina, gen foster sau si mai mult sa-i adopte, ar face cu siguranta o fapta angelica pt inca 2 suflete care se zbat sa supravietuiasca pe strazile din Bucuresti
Asigur transport oriunde in tara, atat timp cat sunt primiti cu caldura si pot ajuta pt o perioada cu o suma de bani lunar!

contact: carmen.florenta@gmail.com