miercuri, 22 mai 2013

MAMA SI FIUL

Intr-o zi f. rece si ploioasa din toamna anului trecut, aceasta mama impreuna cu 3 puisori mici a fost abandonata in curtea unei institutii. Mama a fost de la bun inceput blinda dar puii erau speriosi. Au fost crescuti si hraniti de mine aruncandu-le mincare pe acoperisul unei magazii.
2 pui au disparut unul cite unul, s-au imbolnavit, au racit din cauza frigului, desi mi s-a rupt sufletul nu i-am putut salva deoarece nu i-am putut prinde sa-i tratez.
A ramas un baietel.
amindoi sunt speciali pentru mine deoarece am fost cea care a urmarit aceasta mica familie si a protejat-o si hranit-o.
Eu mai am 3 pisicute la apartament de 2 camere si de aceea mi-as dori din tot sufletul ca aceste 2 pisicute sa aibe noroc. 
Mama este neagra, am sterilizat-o, asa cum a spus veterinarul este la prima nastere.
are ochii verzi iar puiul este tot negru dar spre roscat, are 7 luni.
Ar fi ideal daca cineva care poate numai are pisici si i-ar adopta pe amindoi deoarece puiul este f. dependent de mama lui.
Asiguram transportul chiar si in judetele vecine.
TEL. 0730313019, Prahova.
Va rog aveti mila de aceste 2 suflete, acolo unde se afla nu au nici o sansa , peste citeva luni eu voi parasi aceasta institutie.