luni, 9 septembrie 2013

Griulet-Tigrulet

Acum, cateva zile, m-a gasit un om cu suflet mare, abandonat intr-o gradina inconjurata de niste maidanezi. Eu, speriat de  cainii care vroiau sa intre in gradina, m-am catarat intr-un copac, tipand dupa ajutor. Omul cu suflet mare, vazand pericolul la care eram expus, s-a catarat in copac dupa mine. Si asa, am ajuns intr-un camin protector. Numai ca salvatorul meu, nu ma poate pastra, deoarece mai are o pisica care nu ma inghite deloc. Are impresia ca vreau sa-i iau teritoriul.  Dar nu este deloc asa! Eu sunt un pisoi tare dragastos, pasnic, vorbaret si jucaus. Unde mai pui, ca stiu sa fac si la litiera si mananc foarte frumos. Nu ca un haplea! Cine crede ca imi poate oferi un camin protector si dragoste, sa ma adopte fara nici o retinere. Nu va regreta! Nu-mi doresc sa ajung din nou in jungla maidanului! Va rog!
P.S. Am carnet de sanatate si sunt deparazitat.

0723.065.810 - Bucuresti
flo2mih@yahoo.com