miercuri, 9 octombrie 2013

Anunt adoptie Cluj-Napoca

Cine voi fi?
Glasurile din jurul meu spun că sunt un pisoi mic (pare-se că am făcut deja 3 luni jumătate), fotogenic,
extrem de lipicios şi pot face concurenţă cu brio unor persoane cu deviaţie de sept. Îmi aduc aminte
frânturi din viaţa mea: mama (încă îi simt căldura, pe care mă încăpăţânez s-o reconstitui), lăcaşul în
care am stat – ce-i drept nu foarte mult :( (dar am învăţat să folosesc litiera) –, ..... hm ... mi..a ... un
mieunat surd.

Firul amintirilor s-a rupt sau mai degrabă, şi cu francheţe o spun, nu vreau să-mi amintesc. Firimituri
găsite pe stradă, ceva ce semăna mult a şoarece, şi care nu vroia să stea nemişcat, nişte chestii ce
semănau a boabe, fără gust – toate mi-au ostoit foamea. Şi eu care credeam ca ăsta este cel mai crunt
aspect dintre toate „răurile” existente. O izbitură, urmată imediat, dar cu intensitate, de o durere
groaznică. Ups, oare cum de îmi văd codiţa? Dacă cresc mare o să-mi ajungă toată codiţa în dreptul
nasului? Oare o să-mi crească nas în locul codiţei?

Cine sunt? Un morman de nevoi fiziologice? BRrrrr. Întuneric. O mână uşoară, un parfum dulce,
căldură .... să fie mama?! M-am trezit, buimac, într-o căsuţă, cu multă multă mâncare, o pernă pufoasă.
În sfârşit pot dormi. Trei chipuri mă păzesc: Bella, o pisică mare, albă şi doi îngeri. M-am înşelat, sunt
două fiinţe umane (nu ştiam că oamenii pot să fie iubitori şi să se ocupe de tine:)  ). Sunt în (oare cum îi
spune acelui cuvânt omenesc foarte complicat?!), da, „conval(e)scenţă”, am avut coloana fracturată, mi-
a repoziţionat-o, chirurgical, un alt înger. Dar, am codiţă!!!!

Şi da, am o identitate, mi se spune TOM. Îndrăznesc să vreau şi să sper – vreau un prieten lângă care să
mă simt tratat ca o fiinţă. Dragă OM, vreau să fiu parte din visul tău! Miau :)

Cluj-Napoca
Tel: (04)747078948
E-mail: simonelll2000@yahoo.com
           simonelll2000@gmail.com