luni, 20 ianuarie 2014

Gipsy si Zorro pentru adoptie - Bucuresti

Buna,
Eu sunt Gipsy, o pisicuta neagra si pufoasa, cu ochii galbeni ca mierea. Lumea zice ca am un an dar eu nu-mi amintesc; stiu doar ca atunci cand m-am nascut era frig tare.
 Mama a avut grija de mine si de fratele meu Zorro si ne-a invatat sa nu avem incredere in oricine, deoarece poate fi periculos. Avem totusi pe cineva care vine in fiecare zi si ne aduce mancare si stam sa ne mangaie si chiar ne place. Ne face poze si ne spune ca ne cauta un stapan care sa ne iubeasca si sa aiba grija de noi, sa ne tina in casa si sa nu mai trebuiasca sa stam pe sub masini sau in subsolul blocului. Daca la stapanul acesta in casa e la fel de bine ca atunci cand am stat la adapost dupa operatie (am uitat sa va spun ca eu si fratele meu am fost sterilizati), atunci eu chiar as vrea. 
Acum nu prea avem timp sa ne jucam sau sa toarcem pentru ca trebuie sa ne ferim de catei, de motani mari si rai (pe mine m-a muscat unul de coada si doare).
Fratele meu Zorro are si alb pe blanita, nu doar negru ca mine si e mai solid, dar si el e la fel de speriat ca si mine de catei si de alti motani (a fost si el muscat dar lui i-a trecut).
 El e si mai bleg si cand fuge de alti motani se ascunde in subsolul blocului vecin de unde nu mai poate iesi dupa aceea si reuseste sa ramana blocat si cate patru zile. 
Asa ca, daca stiti pe cineva care vrea o pisicuta neagra sau un motanel alb cu negru  sau chiar pe amandoi, o persoana care intelege ca noi suntem mai speriosi, o persoana care ar avea rabdare sa ne apropiem si sa ne imprietenim, va rugam sa ii dati adresa de email: buliana77@yahoo.com sau numarul de telefon 0723799095 sa o sune pe cea care ne cauta case.