miercuri, 26 februarie 2014

O catelusa a fost abadonata pe strada mea, o tin in foster, o donez

O catelusa , rasa comuna, in varsta de aproximativ 3-4 luni foarte jucausa si obisnuita cu omul a aparut ieri pe strada mea, nu are unde sa mearga…i-am dat mancare si era infometata, nu mai pleaca de la poarta mea,deci nu are unde sa mearga. e cam speriata. e foarte blanda. 
eu mai am doi caini adoptati de pe strada si doi motani. As lua-o dar familia nu este de acord sa mai iau animale si eu sunt plecata mult timp de acasa, nu as putea sa ii acord ce are nevoie…si cum am specificat, familia ar fi impotriva unei adoptii.
este extraordinara si as vrea sa fac totul sa-i gasesc o casuta oriunde, doar sa nu mai stea un drum sa o calce vreo masina.Momentan am luat-o la mine, as dori sa o donez cat mai repede posibil, e mai bine pentru ea sa nu ne obisnuiasca aici.
Culoarea e aurie, dar are niste peri mai lungi decat blana argintii, e minunata!!!! 
contact: dana.vaida03@gmail.com
Cluj-Napoca