sâmbătă, 22 februarie 2014

Povestea lui Gipsy si…Zorro

Buna, sunt tot eu Gipsy, pisicuta neagra cu ochii ca mierea. Vroiam sa va spun ca nu am inghetat de tot cu gerul asta pentru ca cineva ne-a luat in casa, si pe mine si pe fratele meu Zorro, pana se mai incalzeste. Din pacate nu putem sta prea mult din cauza ca e prea mare aglomeratie de pisici. 
Aici in casa am descoperit litiera si cat de usor se foloseste (mai ales daca are cine sa o curete repede). Dormim linistiti si relaxati la caldura si suntem tratati cu periat de blanita, masaj, mancare la discretie, jucarii, cam tot ce ne dorim si noi de la viitorul sau viitoarea stapan/a. Am invatat deja sa toarcem si abia asteptam sa dam drumul motoraselor in viitoarea noastra casa.
Inca nu am gasit aceasta casa, asa ca daca din intamplare cunoasteti pe cineva care isi doreste doi pisoi frumosi (fara false modestii), un pic timizi (mai mult Zorro) dar foarte lipiciosi si alintati dupa ce ne cunoastem, va rugam sa ii dati adresa de mailbuliana77@yahoo.com sau numarul de telefon 0723799095
Sterilizati, deparazitati
Se ofera gratuit cu contract de adoptie
Bucuresti