miercuri, 16 aprilie 2014

adoptie catel metis ciobanesc german

Are 3 ani, este metis ciobanesc german si a fost salvat de mine de pe marginea drumului unde probabil fusese abandonat de niste "oameni". Statea ghemuit, era f f slab, nu manca si nici nu bea, desi niste trecatori ii aruncasera niste boabe si ii pusesera un vas cu apa. Eu l-am vazut 3 zile la rand in aceeasi pozitie si mi-am dat seama ca e ceva in neregula. Dar nu mi-am imaginat cat de grav era. L-am dus la veterinar unde in urma analizelor a reiesit ca are o boala grava (babesioza) si ca ar putea muri din cauza anemiei severe. L-am dus la un al doilea veterinar, unde i s-au facut o transfuzie de sange si perfuzii, apoi injectii. A stat 2 saptamani la cabinet in tratament. A inceput sa isi revina si a putut fi sterilizat (31 martie), vaccinat, deparatizat intern/extern si microcipat. Are si carnet de sanatate pe stil nou.
Dar are nevoie de un stapan definitiv, serios si responsabil care sa il iubeasca si sa il aprecieze. Acum este cazat temporar pt ca eu nu dispun de spatiu suficient, dar costurile sunt foarte mari. Dar nu asta este important, ci faptul ca nu are un stapan definitiv de care sa se ataseze si care sa ii fie alaturi tot timpul. Sunt convinsa ca i-ar fi fidel pana la capat. Noua ne-a aratat o iubire atat de mare si o afectiune imensa, in ciuda dificultatilor prin care a trecut, abandonului crud si tratamentului greu pe care l-a indurat, incat sunt sigura ca alaturi de un om iubitor de animale ar inflori pur si simplu. Si cand spun iubitor, nu inteleg o persoana care vrea caini de paza, utilitari, de vanatoare sau de tinut in lant afara, deci persoane care trateaza caini ca pe obiecte. Lucky merita mai mult si poate oferi tot ce am spus si inca pe atat. Se ofera cu contract de adoptie si transferul datelor de pe microcip la medical veterinar.
Atasat cateva poze cu Lucky. Primele 2 sunt in seara cand a fost salvat. Restul la 3 saptamani dupa.
Contact 0723509694
Bucuresti