luni, 26 mai 2014

Aschiuta, motanel de 2 luni cu personalitate Alpha, pentru adoptie

Aschiuta este un motanel ambitios, un supravietuitor si un luptator. L-am gasit langa blocul in care locuiesc in urma cu 2 saptamani si, cand l-am dus la cabinet, avea doar 500 gr. Doctorul a dat ingrijorat din cap, spunandu-mi ca este rahitic, dar are sanse de supravietuire.
S-a dovedit un papacios si un ambitios, deci este supravietuitorul pe care l-am anticipat.
Ii cautam adoptatori, cu rugamintea de a-l ingriji si a-l ajuta sa isi continue dezvoltarea intr-un motan adevarat.
Are o problema la ochisorul drept si trebuie continuat tratamentul pe care l-am inceput.
Posibil sa vada cu acest ochi, posibil sa nu vada, de aceea ne dorim pentru el o familie care sa-l iubeasca pentru personalitatea lui si nu pentru alte considerente.
Bucuresti
Contact: 0744440604; georgianaflorescu98@gmail.com