miercuri, 28 mai 2014

Pisicuta blanda si frumoasa, Bucuresti

Am gasit aceasta pisica aruncata in strada, in spinii unui trandafir.. de o "doamna distinsa" care are prea multe acasa (din spusele unei vecine).. in timp ce statea in strada, a fost gasita de o alta "doamna distinsa" care s-a hotarat sa o ia acasa, iar cand a ajuns acasa, s-a gandit mai bine si a pus pisica intr-o punga si a adus-o din nou in acelasi loc.
Cand am gasit-o era plina de pureci si foarte murdara.. am incercat pe cat am putut sa o scap de pureci si sa o ingrijesc, dar nu imi pot permite sa o cresc eu pentru ca mai am 2 caini si o pisica.
Este o pisicuta foarte blanda si vesela, dar in acelasi timp foarte puternica pentru ca poate sa mai aiba incredere in oameni dupa tot prin ce a trecut.
Eu locuiesc la periferie de Bucuresti, va rog nu ezitati sa ma contactati prin email sau telefon.
Va pot ajuta si cu transportul daca locuiti in apropiere cu mine, dar se poate discuta si cu cei care stau mai departe.
Tel.: 0756133338