marți, 24 iunie 2014

Povestea lui Kitty

Kitty este o pisicuta mica, naiva pana de curand se credea invizibila si nu stia nimic despre lumea inconjuratoare pe care abia a inceput sa o descopere. Erau oameni mari, copii,  pisici, caini care treceau nepasatori pe langa ea si s-a gandit ca are o putere magica: este invizibila si statea toata ziua linistita la soare privind curioasa lumea inconjuratoare. Pana intr-o duminica dimineata cand 2 caini au zarit-o si au sarit pe ea muscand-o cu ferocitate. Iesisem la geam sa privesc soarele si uitandu-ma in jos am vazut cum unul din caini fugea cu pisicuta in gura, am strigat la el si cu greu i-a dat drumul. Nu eram sigura ca mai traia pentru ca nu misca si nu scotea nici un sunet dar totusi cand s-a dus iubitul la ea a vazut ca inca mai  respira. A adus-o in casa si am vazut ca nu avea rani vizibile , era plina de saliva iar pe fata ei era intiparita groaza. Am mangaiat-o usor pe cap si a inceput sa toarca dar nu era un sunet normal asa cum face o pisica fericita ci era  in stare de soc. Probabil a tors si cand era in coltii cainilor pentru atat stie sa faca, mama ei o abandonase si nu o invatase sa se descurce in caz de pericol.Cand m-am uitat in ochii ei am inteles ca trebuie sa o salvez si sa-i gasesc o familie care sa o iubeasca pentru ceea ce este : o pisica iubitoare, linistita si nu in ultimul rand o supravietuitoare.
Daca te-a induiosat povestea ei si doresti sa-i oferi un final fericit care-i  va schimba viata pentru totdeauna trimite-mi un email la florentina.baba@gmail.com  sau daca vrei sa ma ajuti sa-i gasesc un camin distribuie te rog acest mesaj. Sunt din iasi, Nr de tel 0745563196