miercuri, 17 septembrie 2014

Bobby si Ada, doi catei frumosi si iubitori pentru adoptie

Servustoc de la Cluj! 

Noi suntem doi catei frumusei, jucausi si prietenosi, in cautare de stapani cu aceleasi caraceristici :) Ne cheama Bobby si Ada. Am crescut hai-hui prin Cluj, pana ne-am intalnit cu niste oameni frumosi, care ne-au adapostit si ne ingrijesc de ceva vreme. Oamenii astia ne-au promis ca ne gasesc familii, unde vom fi ingrijiti si iubiti pana la adanci batraneti. Noi suntem inca tinerei, avem 3-4 ani fiecare, am fi foarte fericiti sa locuim in curte, dar ne-am invata sigur si la bloc/in casa. Eu, Bobby, sunt de talie mica si nu as avea probleme sa ma adaptez la traiul in casa. Iar Ada, desi e un piculet mai mare, de talie medie spre mare, e foarte blanda si daca face cel putin doua plimbari de 30 de minute pe zi, sigur poate si ea locui in casa. Suntem sanatosi amandoi, oamenii grijulii ne-au vaccinat si sterilizat si promit ca ne si microcipeaza inainte sa plecam la familiile noastre. Ei sunt buni si iubitori cu noi, dar din pacate nu toti oamenii sunt asa. Desi traim in secolul XXI, in cartierul nostru inca se mai practica otravirea animalelor nedorite, asa ca daca pe noi ne doreste cineva aproape, n-ar fi rau sa ne anunte, sa scapam de griji si sa putem fi fericiti langa ei. Daca vreti sa ne vedeti pozele, va aratam cateva in mesaj. In plus, mai avem si filmulete si ne puteti vizita si in persoana, daca sunteti de-ai locului. Nu va sfiiti si luati legatura cu tanti care tasteaza chestiile alea pocnitoare la aparatul asta luminos. Zice ca adresa ei de e-mail estedaniela_boutiere@yahoo.com, si mai zice ca profilul de Facebook e "Daniela Gligan", acolo unde are albumul nostru de poze. Cica ar exista un link (noa ala ce mai e?) cu pozele:


Mai spune si ca poate fi contactata la telefon (oare ce-o fi ala?), la nr. 0746038500 . 

Eu stiu ca nu mai suntem demult puiuti si ca majoritatea oamenilor vor sa adopte puiuti, dar sufletele noastre nu au varsta si nici iubirea de care suntem capabili nu depinde de anii din noi. Noi o sa ne petrecem tot restul vietii fiind recunoscatori si iubindu-va pe voi, pentru ca ne-ati dat o sansa :) 

Noa, v-am pupat si va asteptam!

Bobby si Ada