miercuri, 17 septembrie 2014

Brutus, un tigrut cu personalitate Bucuresti

Numele meu este Brutus, sunt un pisoias in varsta de numai 3 luni care isi cauta o casuta si un stapan iubitor. Am fost luat de pe strada de catre doamna Mihaela Paceagiu si acum sunt vaccinat, deparazitat si am carnetelul meu de sanatate. Sunt un mandru fara pereche si iubesc sa fiu in centrul atentiei, fiind un motan foarte fotogenic. Si ca tot vine vorba de mandrie si frumusete, stiu ca am o blanita superba, tarcata cu dungi de tigrut de la labute pana la coada, de o culoare gri spre maro cafeniu si doi ochisori verzi, tot spre cafeniu ca sa se potriveasca cu blanita. Boticul meu este alb si perfect simetric, la fel ca mustatile.
Sunt energic, tanar, plin de viata. De ce e asta important? Pentru ca nu voi fi doar o statuie imblanita la tine in casa si voi reactiona la dorinta ta de a petrece timp cu mine. Asta iubesc copiii: motaneii frumosi, activi care se joaca cu jucariile sau cu ghemotoace sau cu orice prind, insa nu o sa iti deranjez casuta si nici nu o sa fiu zgomotos.
Nu sunt mofturos, mananc atat hrana uscata pentru pisicute, cat si hrana umeda.
Eu si prietenul meu, Carlos suntem pentru adoptie, separat sau impreuna. Carlos este la fel de jucaus, are tot 3 luni, iar blanita lui este perfect neagra.

Daca v-am starnit interesul si vreti sa aveti un motanel jucaus, nu ezitati sa sunati la 0721812197 sau sa dati un email la adoptii_pisici@yahoo.com (doamna Mihaela Paceagiu).