duminică, 21 septembrie 2014

Pisicuta spre adoptie

Am o pisicuta pistruiata in varsta de 4 anisori. O cheama Muffy si raspunde la numele ei. Suntem din Bucuresti!
 Din pacate nu o mai pot pastra, deoarece m-am mutat cu prietenul meu, iar el are un catelus cu probleme cu inima. Parintii mei au plecat din tara, iar eu nu mai am cu cine sa las pisicuta. 
Este castrata, are toate vaccinele si deparazitarile facute, i-am facut si analize la sange si au iesit bine... Este foarte blanda. Desi este maricica este in continuare foarte jucausa. Este putin mofturoasa la mancare, ii place doar Applaws-ul, dar uscatelele de orice fel sunt intotdeauna bine venite. 
Ii place foarte mult sa fie mangaiata, iar daca nu este se mangaie singura de orice este in jurul ei. Nu m-a zgariat niciodata, nici macar cand o bagam in cuscuta sa o duc la veterinar. Ii place foarte mult sa doarma cu oricine e prin casa. Va rog frumos sa ma ajutati deoarece ma doare sufletu ca sta singurica si are nevoie de afectiune si dragoste.

alina_n1992@yahoo.com