luni, 22 septembrie 2014

Sunati si noi venim

Suntem 2 sufietele care avem mare nevoie de o familie iubitoare care sa ne iubeasca si protejeze.
Nu suntem fratiori dar ne iubim mult,facem lupte toata ziua,sa nu intre vreo musculita ca facem prapad in casa,adevarate cascadorii.
Eu sunt RICHI,un baietel frumos ,cu ochii verzi,blanita alba ,curata cu codita tigrata portocaliu,am cam 4 luni,am nevoie de afectiune si ofer in acelasi timp; 
Sunati la 0730313019,oras BREAZA-PRAHOVA, sosesc imediat deoarece am asigurat transportul si in judetele vecine si Bucuresti.




DAISY,acesta este numele meu.Sunt o fetita de 3 luni,cu blanita negru stralucitor,dar cu 2 ochisori interesanti,mari,rotunzi culoare portocaliu care este in contrast cu blanita mea neagra.Am un mae defect:sunt tare zglobie si jucausa si desi sunt mai mica decit RICHI,de multe ori il pun la podea..Stim sa folosim litiera cu succes.
Si eu voi avea asigurat transportul si in Bucuresti si judetele vecine.
Suna la 0730313019 oras BREAZA-PRAHOVA si te trezesti cu mine la usa.