vineri, 31 octombrie 2014

Sissy si Blacky

1.SISSY,este o fetita micuta de 2 luni,f f frumoasa,mama siameza,au fost 4 fratiori,aruncati in diverse locuri  de un vecin.SISSY,a avut noroc ca a fost abandonata  in zona si am recuperat-o noi.Nu pot intelege  ce suflet au acesti oameni de arunca asa ca pe niste obiecte nefolositoare un animalut atit de micut si du lce.Are toayte calitatile din lume,frumoasa,dulcica,blinda....
Se afla in PRAHOVA,II ASIGURAM TRANSPORTUL SI IN JUDETE LIMITROFE.tel.0730313019 




 2.BLACKY,este un motanel de cam 3 luni,este negru dar are un desen interesant,este tigrat adica se vad niste dungi mai putin vizibile.Este blind,cuminte dornic de afectiune.A fost parasit in parcarea blocurilor linga ghenele de gunoi unde se invirt si multi caini.A iesit si el dupa mincare si....a fost atacat de un caine.Eu il mai vazusem  si la un moment dat zacea pe o haina rupta la gunoaie.Am crezut ca era bolnav fiind totusi frig,l-am adus in casa si am vazut ca fusese muscatde caini.Se vede in poza o rana pe soldul stang,acum este bine se vindeca si are nevoie de o familie iubitoare care sa-i ofere toata afectinea de care are nevoie.Va fi un motanel frumos.PRAHOVA,TEL.0730313019,ASIGURAT TRANSPORTUL