miercuri, 12 noiembrie 2014

GABITA

GABITA este o catelusa foarte scumpica si vioaie. murea de foame intr-o curte unde nu locuia nimeni, acolo este o casa parasita care era pazita de o biata catelusa. Cu timpul  nu mai trecea nimeni pe acolo, ii mai arunca cine mai trecea cite o coaja de piine si eu ii cumparasem crontanele, dar nu stiu de ce ca intr-o buna zi a fost legata departe de strada. Am inceput sa-i arunc  piine  sau cite un os, dar tragedia a fost ca de cele mai multe ori mincarea cadea aiurea la citiva cm. si saraca se zbuciuma , plingea se chinuia sa ajunga la mincare. Si asa incepuse sa i se numere coastele si intr-o noapte numai eu stiu cum am reusit sa sar gardul care era metalic cu tepuse in virf, am dezlegat-o si cu ea in brate m-am aruncat pur si simplu jos de a inceput si ea sa tipe.
Acum GABITA a fost sterilizata, s-a intremat si are mare nevoie de multa atentie si dragoste pe care eu nu pot sa i-o ofer deoarece am mai multi caini si este greu din toate punctele de vedere sa ma ocup.
GABITA se gaseste in judetul PRAHOVA. II VA FI ASIGURAT TRANSPORTUL SI IN JUDETELE VECINE.
Este de culoare maro, talie mica si a a avut o singura data puiuti, o cunosc deoarece pe acolo treceam spre serviciu.
telefon 0730313019, a fost sterilizata