joi, 20 noiembrie 2014

Pisic batut in Telega, Prahova

 MESAJ DE LA O DOAMNA DIN Telega, PRAHOVA:

 "Buna ziua. Am nevoie de putin ajutor, va rog. GARFIELD
Asa i-am pus numele pisoiului care mi-a iesit in cale in dimineata aceasta. Cineva pe care nu il pot numi OM, a fost atat de deranjat de prezenta acestui sufletel in curte lui incat a gasit de cuvinta sa il loveasca suficient de tare incat sa ii scoata un ochi. Cand l-am gasit, cersea iubire tuturor celor care treceau pe langa el.' Oamenii ' ii aruncau priviri amuzante sau pline de scarba. L-am luat in brate si a inceput sa toarca. Am plecat cu el la veterinar unde i s-a scos tot ochiul si infectia care era acolo. Imi doresc din suflet sa se vindece dar eu nu il pot gazdui decat pana se va reface. Medicul veterinar a suportat costurile a tot ceea ce a insemnat operatie si tratament. Va rog ca impreuna sa incercam sa-i gasim un camin. Este dornic de iubire,rasfatat, este bland,jucaus. Va rog share,sa ii gasim un camin. NR MEU ESTE 0732344642"
Daca se poate share, va rog!