joi, 29 ianuarie 2015

GABITA

Este o catelusa de cam 2 ani ,care murea de foame intr-o curte parasita deoarece stapina ei a murit cu ceva vreme in urma iar niste rude se parea ca ar avea grija de ea. Eu o stiu de puiut deoarece in fiecare zi spre serviciu treceam pe la poarta lor, dar la un moment dat am vazut-o din ce in ce mai slaba, ba iarna trecuta nametii de zapada erau de peste 1m,semn ca numai trecuse nimeni pe acolo
.Din acea clipa zilnic ii lasam mincare prin gard si ceva apa ,dar intr-o zi nemaiaparind la gard am vazut ca a fost legata undeva mai in fundul curtii, de ce nu stiu, probabil au vazut ca primeste mincare. De aici incepe calvarul, bobite nu mai puteam arunca la o asa distanta si atunci am cumparat oase si aruncam dar de multe ori greseam directia si acel os pica  la 10cm. de lungimea lantului care era scurt si atunci biata catelusa se zbatea si plingea neputind ajunge la os.
Nu am mai putut indura suferinta acestui animalut si intr-o noapte numai spun cum am sarit peste gardul metalic am dezlegat-o si cu ea in brate am adus-o acasa.
Acum GABITA A FOST STERILIZATA , s-a ingrasat si asteapta o casuta primitoare cu curte bineinteles asa a trait pina acum.
Este cuminte ,fidela si foarte harnicuta adica isi face simtita prezenta peste tot, adora sa -si insoteasca stapinii la plimbare, adica nu pe strada ci pe dealuri si campii.
Daca va fi adoptata noi o vom microcipa si ii va fi asigurat transportul  si in judetele vecine numai sa-i fie ei bine.
GABITA se gaseste la tel.0730313019 - PRAHOVA