sâmbătă, 21 martie 2015

Adela (poate fi alintata si Adelina) cauta casuta frumoasa

Ma cheama Adela si am doar 6 luni. Am trait pe strada si, desi o doamna draguta m-a hranit zilnic, eu tot timpul m-am simtit in pericol si mi-am dorit un loc unde sa fiu in siguranta. Acum am ajuns la un cabinet veterinar in Bucuresti, unde am scapat de purici si am fost sterilizata. Inca mi-e un pic frica atunci cand ma atinge cineva, dar stau cumintica si parca-parca imi place si imi dau seama ca asta e de bine. Totusi nu as vrea sa mai stau mult in cusca. Doamne Fereste sa ajung din nou pe strada !
Am auzit ca e un obicei pentru printese frumoase ca noi sa fim promovate pana cineva cu suflet bun ne vede, se indragosteste de noi si ne ia acasa pentru a ne ingriji si iubi pentru toata viata noastra.
Eu sper asa sa fie si am vorbit cu o tanti sa preia cererile de la astfel de oameni buni.

 O gasiti la 0744 44 06 04 sau pe mail : georgianaflorescu98@gmail.com