miercuri, 11 martie 2015

DANTE nu-si mai gaseste locul

A fost un puiut mic, pricajit care a fost abandonat la o varsta f.mica, cam o luna.
A fost luat in familia noastra, dar avind mai multe animalute in grija noastra a fost adoptat de o domnisoara f,stilata si frumoasa  cu o vila frumoasa. Am plins de norocul lui, am fost atit de fericiti, veneam mereu la PLOIESTI, unde locuia acum si treceam prin fata acelei vile, il vedeam atit de fericit pe o terasa  intins pe un sezlong.
Asa au trecut 2 ani , la un moment dat nu-l mai vedeam pe nicaieri, prin curte, un sambure de indoiala imi incoltise in inima dar ce puteam face.
Anul trecut in luna decembrie umblind pe net la adoptii animale am vazut un mesaj  cu numele DANTE, un motanel dragut acolo pe care nu l-as fi privit prea mult daca nu-mi sarea in ochi cuvintul DANTE. Am citit tot mesajul si mi-am dat seama ca era puiutul nostru care fusese adoptat acum 2 ani .D-soara in cauza il scosese la adoptie ,spunind ca nu-l mai poate ingriji, plecand in strainatate.
Este cel mai dragut pisoi, asa era si cind era mic, pupacios, dragastos, dar nu suporta nici o pisica in casa cu el, sare pe ele de zboara parul in toate partile.
ncercam sa-i gasim niste stapini responsabili, care sa nu-l mai paraseasca, sa-l iubeasca pe masura asa cum si el ii va iubi.
Este cuminte, foloseste ordonat litiera, nu te supara cu nimic, ii place sa doarma la picioarele stapinului, sa stea in brate.
Va avea nevoie de o familie linistita, se sperie de zgomot si de copiii zgomotosi. cine il va adopta n-o sa-i para rau, este deosebit, acum este cam chinuit mai mult inchis in bucatarie si ma doare sufletul de mila lui.
A fost sterilizat, acum are 2 ani, se gaseste in orasul BREAZA-PRAHOVA, ii vom asigura transportul atit in BUCURESTI, cit si in judetele limitrofe 
 TEL. 0730-313019