joi, 7 mai 2015

ajutor, vreau stapan

Buna seara tuturor iubitorilor de animalute,

Desi sunt motan, stapana mea imi spunea Steluta, pt ca am o pata alba pe frunte.
Sa va spun povestea mea. Stapana mea pe data de 10 aprilie a plecat in ceruri iar eu am ramas singur intr-un apartament plangand si cerand putina dragoste. Copiii stapanei mele vin zilnic sa imi aduca de mancare, sa-mi puna apa. Nu ma plang de asta, desi eu nu mananc, caci ma gandesc cu groaza ca apartamentul il vand si eu ce ma fac ? Copiii stapanei mele au si ei animalute in apartamentele lor si nu au loc si pt mine. Vor sa ma dea afara, dar nu stiu ce sa ma fac, cum ma descurc ?
 Va rog din sufletelul meu sa nu ma lasati singur, sunt cuminte, si o sa ma indragiti.Sunt trist, sunt singur, si-mi este tare dor de stapana mea care ma ingrijit, si pe care nu am parasit-o. Atunci cand era bolnava nu ma desparteam de la capataiul ei. Am vegheat-o mereu, dar ea a plecat la ceruri.
Va rog daca ma vreti contactati-o pe nora stapanei mele, D-na Marcela la telef 0765439695.
Sunt in loc Bucuresti.
Multumesc mult, si va astept telefonul cu nerabdare.