miercuri, 20 mai 2015

Lexus, cel mai iubibil motanel cauta cel mai fain om

Mesajul acesta este pentru tine, om bun si iubitor de pisicute. Tu esti cel mai potrivit om pentru un Lexus mic si dulce si frágil, dar care vrea sa creasca mare.
Noi l-am gasit pe strada intr-un hal fara de hal ; schelet inconjurat de piele si blanita, iar blanita plina de purici, mai grasi decat el.
L-am dus la doctor, l-am ingrijit, l-am imbaiat, l-am hranit bine si a iesit minunatia pe care o vezi in poze. Se va face un motan superb, cum n-ai mai intalnit.
Dar frumusetea nu este cea dintai calitate a lui ; Lexus este facut doar din afectiune, afectiune pentru orice fiinta vie : om, pisicuta, catelus. Nu vrea altceva decat sa-ti stea in brate si sa simta compania unei alte fiinte.
Acum, noi  ne asteptam ca tu  sa continui ceea ce am inceput noi : sa-i oferi lui Lexus tot ce e mai bun, sa nu mai permiti vreodata sa sufere cum a suferit in primele luni de viata, sa-l ingrijesti pana la adanci batraneti si sa-l duci la doctor daca se va imbolonavi vreodata. Si mai ales sa-l iubesti tot atat de mult cat te va iubi el pe tine.
Bucuresti
Adoptia se va face cu documentele necesare : carnet de sanatate si contract de adoptie
Contact tel : 0744 44 06 04; georgianaflorescu98@gmail.com