luni, 1 iunie 2015

Va rugam sa ne ajutati sa ii gasim o casa lui Biggie

Trebuie sa-i gasim o casa lui Biggie. Din pacate circumstantele si presiunea adaugata inseamna ca are nevoie de o noua casa si asta foarte urgent. Nu avem 2-3 luni, nici macar 2-3 saptamani inainte ca alternativele ramase sa se consume, si nu cred in a arunca un caine pe strada, asa ca in final nu va ramane decat o singura alternative, cea mai grea trista! L
Avem nevoie de o casa pentru el si asta repede. Este un caine minunat, are 2 ani si 8 luni, raspunde la comenzi, cele pe care l-am invatat, si este afectuos. Din pacate nu am putut sa ii oferim timpul pe care il merita, avand doi copii in ultimii doi ani plus infiintarea unei afaceri.
Ca urmare, acest caine fantastic a fost neglijat prea mult timp, iar acum mă simt a fi nevoit să iau o decizie foarte grea. Implor pe oricine acolo care pot avea grija de Biggie sa-l ia cât mai repede posibil.
El are nevoie de dresaj de bază, dar este foarte inteligent și nu mai este un adolescent așa că este receptiv la antrenament. Pentru a încerca să-l sustin  cat de bine pot, voi oferi persoanei potrivite 200 Ron și o carte de dresaj pentru a ajuta la inceput
Tot ce are nevoie este atenție, dragostea și dresaj consistent Avandu-le el va fi un caine fantastic pentru cineva. Mie imi pare rău că nu pot fi acea persoană, dar circumstanțele sunt așa cum sunt, iar daca nu-l vrea nimeni nu imi ramane decat o alternativa, pe care chiar nu vreau sa o folosesc.
Bucuresti

contact: mihaela.ifrim13@yahoo.com