miercuri, 29 iulie 2015

Hanna din Bucuresti

Ma numesc Hanna, sunt extraordinar de frumoasa, am cea mai pufoasa si moale blanita si imi place compania oamenilor. Pana acum ceva timp eu traiam intr-o curte, dar intr-o buna zi cineva a vrut sa ma abandoneze in padure. Am fost acuzata ca sunt lenesa, ca nu stiu sa fiu pisicuta si sa vanez soricei si vrabiute, ca nu fac altceva decat sa dorm toata ziua si sa cer oamenilor de mancare.
Acum stau temporar intr-o casa adevarata, unde nu ma cearta nimeni ca nu stiu sa fac nimic, ba din contra, am primit mancare si am fost lasate sa facem ce vrem noi.
Asa am descoperit cat de mult imi place sa dorm pe pernute, sa fiu alintata si mangaiata, sa iubesc oamenii si sa nu mai pot sa traiesc fara iubirea lor. Imi place sa ma joc si sa dorm, dar sa stii ca imi este cam teama de alte pisicute si oricat as incerca nu cred ca imi vor place vreodata, asa ca nu trebuie sa mai ai alte pisicute.
Ar fi bine daca ai stii ce inseamna sa ai grija de o pisicuta asa ca mine, sa imi perii cateodata blanita, care este lunga si se incurca (nu vrei sa stii ca aveam si calti cand traiam la curte).
Sa nu ma certi daca alerg prin casa sau daca tin mortis sa vad ce ai tu in farfurie, sa nu ma gonesti cand vin sa dorm cu tine in pat, caci cateodata nu vreau sa fiu singura. Sa nu ma alungi atunci cand vorbesc cu tine, ci sa ma alinti si sa vorbesti si tu cu mine. Sa ma duci la doctor atunci cand ma imbolnavesc si sa nu ma abandonezi niciodata, dar niciodata. Nu mai vreau sa dorm vreodata pe iarba umeda, sa ma trezesc cu burtica goala si sa nu am ce manca...


Acum am deja 10 luni, sunt deparazitata, sterilizata, FIV/FeLV negativ si vaccinata. 
Voi pleca doar in Bucuresti, pentru ca am mai avut o experienta neplacuta, si doar daca voi putea fi vizitata cateodata.

Contact: 0721.602.578 / dana.taras@yahoo.com