luni, 16 noiembrie 2015

BABITA a ramas singur intr-un apartament

BABITA este un motanel in varsta de 2 ani,dar stapina lui l-a parasit plecind in Spania la fiica sa sa-i creasca copilul.
Stapina a acceptat sa-l lase in apartament, la inceput a vrut sa-l dea afara ca sunt multe pisici care traiesc asa, dar eu am rugat-o sa nu-i faca lui BABITA asa ceva deorece este un pisoi crescut in casa si nu va rezista regimului de afara.
A ramas in casa dar este foarte trist, eu merg sa-l hranesc, dar nu pot sta prea mult el ramane iar singur. Ma doare sufletul de mila lui,este asa de dragalas si cuminte,dar nu-l pot ajuta mai mult si eu am 3 pisici intr-un apartament de 2 camere,2 motani care nu l-ar accepta.
Are nevoie de o familie iubitoare,care sa-i ofere dragoste si mangaiere si sa-l scape de singuratate.BABYTA,este sterilizat,ii va fi asigurat transportul atit in BUCURESTI,cat si in judetele vecine.
Se gaseste in judetul PRAHOVA tel.0730313019