marți, 8 decembrie 2015

Un catel pescuit din Somes - Cluj-Napoca

Pe micutul hornar l-am scos azi dimineata din Somes: statea cocotat pe niste pietre, cu funia in jurul gatului, iar langa el zacea ce a mai ramas din cusca. Cred ca s-au plictisit de el si l-au aruncat cu casa cu tot, cadou pentru Somes, daca tot e vremea cadourilor. L-am dus la Clinica Veterinarius, unde am aflat ca e lovit la piciorul drept din spate (* a incercat sa ma muste cand am vrut sa il ridic, dar m-a aparat geaca, si i-am pus botnita), si are temperatura. D-na doctor Crina Potcoava i-a administrat un antiinflamator si un antibiotic, si l-a pus la caldurica.
Hornarul scump pare sa aiba in jur de 5 luni, e frumusel, dar rahitic. Are nevoie de mancare buna si iubire. Ca fire pare dragastos si da din codita cand se apropie cineva.
Hornarul are nevoie de cazare temporara sau permanenta. Eu ii pot asigura hrana, suplimente, dar nu am cum sa il pastrez.
Cluj-Napoca
Contact- 0744287391