sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Duracell, cel mai energetic pisoias, pentru adoptie

Sunt un motanel de maxim 4 luni si jumatate ; asa a zis domnul doctor care s-a uitat atent la dintisorii mei. Tot la cabinetul unde am fost, mi s-au facut si deparazitarile : intern si extern…cica sa nu am purici si nici alti locatari periclosi pentru sanatatea mea. Apoi am fost intepat un picutz…cica asta a fost primul vaccinel. Tot doctorul a spus despre mine ca sunt de constitutie mare, deci ma voi face un motan masiv cand mai cresc.
Nu vreau sa-mi amintesc lucrurile rele din viata mea, dar sa va povestesc : m-am trezit in strada, in frig si mi-era foame si frica, asa ca am inceput sa miaun din toti plamanii mei si sa plang pana au aparut oamenii buni de care aveam atat de mare nevoie. M-au luat in casa, unde am intalnit alte pisicute fericite si bine ingrijite. Oamenii buni care m-au salvat mi-au spus ca le-ar fi drag sa ma pastreze, insa déjà sunt cam multe pisici in casa, asa ca vor avea grija de mine pana imi gasesc si eu un camin al meu.
Tot ei au zis despre mine ca sunt cel mai jucaus si dezinvolt pisoias pe care l-au intalnit si ca viitoarea mea familie trebuie sa fie una dinamica si care sa-mi acorde timp, sa se joace cu mine, sa ma alerge bine, pentru ca eu altfel miaun si imi cer drepturile.
Au ras de s-au prapadit pentru ca eu torc si cand pap si cand beau apa si cand ma joc si torc si numai daca te uiti la mine.
Ma inteleg bine cu celelalte pisicute ale casei, dar clar omul este fiinta mea preferata si adorata.
Duracell isi cauta o familie a lui pe care sa o adore si care sa il adore la randul ei pentru toata viata lui pisiceasca.
Excus curte; cu contract de adoptie
Bucuresti                                             
Contact : 0744440604 ; georgianaflorescu98@gmail.com