luni, 25 ianuarie 2016

Rasty - un motanel din Cernavoda

Rasty este un motanel de 6-7 luni, castrat si vaccinat.
 A fost gasit pe strada, plin de purici, slab si fara vlaga. Initial isi gasise o familie adoptiva dar fiindca unul din membrii familiei a dezvoltat o alergie destul de puternica la parul de pisica este nevoit, saracul sa isi gaseasca alta familie.  
Rasty este un motanel curios, jucaus si care ii place sa fie in centrul atentiei. Ii place sa isi care jucariile si sa ti le aduca in pat ca sa te joci cu el. Ii place sa fie mangaiat, se alinta si ca orice puiut ii place sa pape mult. Este invatat mai mult pe bobite dar nu refuza nici carnita.
 Ar dori sa isi gaseasca o familie iubitoare care sa il inteleaga ca este puiut si ca din curiozitate caeodata mai strica cate ceva. 
Face la litiera. Niciodata nu a facut in alta parte. 
Cine il va alege, va veni la pachet cu jucariile lui dar si cu pernuta care o suge. Saracul se crede ca e la tata mamicii. 
Imi cer scuze dar vreau exclus curte. Nu am incredere desi poate lui o sa-i convina. Imi e frica ca va fi pierdut sau calcat de o masina mai ales ca este foarte curios. 
Eu sunt in Cernavoda, jud. Constanta dar il pot aduce si in Bucuresti. ( acesta este orasul meu natal).
 Datele mele de contact sunt: enolla_aissa@yahoo.com    tel: 0764944088.