marți, 16 februarie 2016

SAMIRA cea iubitoare

SAMIRA este o catelusa in varsta de 2-3 ani, care a fost parasita intr-o curte, stapina ei a plecat in alt judet. Treceam in fiecare zi spre serviciu si am urmarit evolutia acestui animal si am vazut-o slabind, nu am vazut niciodata pe nimeni intrand sa-i dea mancare sau apa. Si asa ajunsese un schelet, eu ii mai aruncam mincare dar era distanta mare. Intr-o noapte am sarit gardul cu ajutorul unei scari si am luat-o de acolo.
A fost dusa la cabinet, unde i s-au pus perfuzii, am hranit-o si cand s-a intremat a fost STERILIZATA.
este o catelusa taaare jucausa si iubitoare, se bucura enorm sa fie bagata in seama. 
SAMIRA are mare nevoie de o familie indiferent cu copii sau fara, numai sa i se acorde atentie, noi mai avem animalute salvate. A trait la curte si acum tot la curte este, ii va fi asigurat transportul oriunde si in judetele vecine 
Se gaseste in jud. PRAHOVA, tel.0730313019 

Este de talie mica,tare simpatica,culoare maro-roscata