marți, 5 aprilie 2016

Fratiorul meu a fost adoptat... si eu vreau o casuta :)

Sissi este o fetita de 6 luni, care are mare nevoie de o casuta iubitoare.
A fost o mica familie, mama si 2 puiuti de nici 2 saptamani, care au fost aruncati afara de un stapan cu probleme ,a tunci cand a vazut ca familia de pisici s-a marit.
Mama isi purta puisorii in gura de colo, colo. Mi s-a rupt sufletul de mila lor si i-am adus acasa si hraniti cu seringa cu lapte si grisulet.
Baietelul a fost adoptat de o familie tanara din Bucuresti si a ramas fetita.
SISSI a fost deja sterilizata, este o fetita superba, cu blanita neagra si 2 ochi mari, foarte dragalasa si iubitoare, jucausa.
Se gaseste in jud. PRAHOVA, ii va fi asigurat transportul atat in BUCURESTI cat si in judetele vecine.
SUNATI la 0730-313019 
prima poza este atunci cand i-am gasit cu mama lor.