miercuri, 17 august 2016

Taz din Bucuresti

Numele meu este Taz si din nefericire cineva m-a abandonat pe câmp lângă Bucuresti
Eu sunt mic, am 1 lună jumatate, sunt plin de energie pozitivă si nu stiu de ce nu mi-a oferit nimeni o sansă. 
Tot ce imi doresc este o casa unde pentru o mâna de bobite si apa o sa va iubesc neconditionat si o sa va fiu mereu loial. Omul care m-a abandonat nici nu stie ce a pierdut. 
In actuala mea casă am fost primit cu bratele deschise si as fi rămas daca nu era un monstru din mitologie cu 3 capete, mare si rău - pe numele ei (Pisică) care să nu vrea să impartă spatiul intr-o manieră pasnică cu mine.

Daca este cineva care să mă faca sa am iar incredere in oameni as vrea să stie că o să vin cu toate vaccinurile facute, deparazitat atât intern cât si extern, cu ham, lesă, mâncare pentru 3 luni si nu in ultimul rând multă veselie si dragoste.
Omul care are acum grija de mine poate fi contactat la numarul: 0765 243 273 sau ii puteti trimite un email la adresaconstantinescu.vladalex@gmail.com.