miercuri, 27 septembrie 2017

CONNY pentru adoptie cu iubire - Bucuresti

Ma cheama Conny si mi se mai zice si Conuletz.
Sunt imbracat in costumas de catifea neagra si am ca semn distinctiv doua mustati albe. Am o personalitate vesela si super-mega jucausa ; ma simt excelent in prezenta oamenilor ; torc imediat ce vad un om. Toti cei cu care am interactionat spun ca sigur am fost intr.-o casa de om si apoi abandonat (sau pierdut?!) ca sunt prea destins si dezinvolt si cumintel si ma adaptez rapid in orice loc. Inclusiv in transportor m-am jucat, am tors si am vrut mangaiat.
Ca si panteruta neagra ce sunt, as lumina casa si sufletul viitoarei mele familii adoptive, iar eu am mare nevoie de oamenii mei care sa ma iubeasca, sa se joace cu mine si sa aiba grija sa fiu mereu in siguranta.
Ah, am o mica problema la un ochisor, dar am fost operat si doctorii spun ca sunt sanse mari sa se refaca complet.
Sunt deparazitat, vaccinat, castrat si educat la litiera.
Exclus curte.
Cu contract de adoptie
Bucuresti
Contact : 0744 44 06 04 ; georgianaflorescu98@gmail.com