marți, 31 octombrie 2017

Pisica de adoptat

Ma numesc Kalli, sunt alba cu negru si am o pata in forma de inima pe o laterala. Da, sunt o fetita. Povestea mea este putin uimitoare, ca sa zic. Parintii mei adoptivi m-au gasit chiar in Grecia cand eram un pui mic, infometat, speriat si ratacit. Eram atat de slaba incat daca mai trecea o zi fara hrana, probabil as fi murit.. Insa acestia au venit in ajutorul meu cu salam, paine si oua! Cand au facut acest gest minunat.. nu m-am mai putut desparti de ei! Asadar, am trecut granita ascunsa sub o patura si iata-ma aici, cerandu-va ajutorul! Am uitat sa mentionez ca sunt castrata si am 3 anisori; sunt o fata desteapta si foarte vorbareata, iti raspund chiar si cand ma intrebi ce fac!
Asadar, va cer ajutorul! Familia mea s-a mutat si eu stau singurica in fostul apartament... pentru ca cel nou nu este gata si este si mult mai mic decat cel dinainte, ceea ce inseamna ca nu pot fi pastrata! Stapanii mei mai au si un caine si o alta pisica... Ei isi doresc sa imi gaseasca o familie iubitoare

Familia mea ma va aduce voua gratuit! Sunt din Bucuresti dar este valabil si pentru Pitesti si limitrofe!

Mail: anika.jesre@gmail.com