miercuri, 25 octombrie 2017

Pisica de dat spre adoptie

Ma numesc Norocel, si sunt motanelul portocaliu complet. De mine este posibil sa radeti...ei bine m-au gasit in motorul unei masini... nu aveam ce sa mananc asa ca ma hraneam cu cauciuc si benzina... toti sunt uimiti cum am trait. Nu m-au putut lasa afara pentru ca singurul loc in care ma simteam ocrotit era motorul masinilor... care daca il mai frecventam, mai mult ca sigur muream. Am in jur de 5 anisori si sunt unul dintre cei mai iubitori motanei. Nici nu veti observa prezenta mea in casa, de asemenea. Sunt si castrat!

Asadar, va cer ajutorul! Familia mea s-a mutat si eu stau singurel in fostul apartament... pentru ca cel nou nu este gata si este si mult mai mic decat cel dinainte, ceea ce inseamna ca nu pot fi pastrat! Stapanii mei mai au si un caine si o alta pisica... Ei isi doresc sa imi gaseasca o familie iubitoare 

Familia mea ma va aduce voua gratuit! Noi suntem din Bucuresti dar este valabil si pentru Pitesti si limitrofe!

Nume: Camelia Madalina
Telefon: 0726317431