joi, 1 februarie 2018

Aceasta pisicuta chiar merita o sansa! :)

Stiu ca se cauta doar puii mici de 2-3 luni , insa dati o sansa la caldura si iubire si celor care sunt mai maricei..
Cand plecam de Crăciun din Bucuresti ma suna o prietena usor...disperată.. "Hei , e un pisoi alb la metrou la Apaca..":( .il văzuse ea din autobuz cand venea cu pisoiul ei de la cab.vet. Eu nu o mai puteam ajuta deci l a lăsat acasă pe al ei si s a întors dupa cel alb. Evident ca nu l.a mai găsit... Azi am plecat cu ea sa cautam un catel cu o labuta ce nu o punea în pământ și pe drumul de intoarcere am gasit la metrou pisoiul ce l văzuse ea de Crăciun . Pe cutu nu l am mai gasit acolo fiind zona cu multe case in jur.. ÎNSĂ am luat pisicuță...cam murdarica, mieuna la fiecare trecator ce intra la gura de metrou Apaca. E blanda si in mod cert va fi tare frumoasă.
E castrata , deparazitata si invatata cu litiera .
E blanda si frumusica chiar asa murdarica. Nu ne-am indurat sa o stresam spaland-o.
Bucuresti . 0724647261