joi, 9 iulie 2020

Pisicute adorabile - Bucuresti

Bucuresti, sector 1.
Am gasit aceste doua surori, aruncate si disperate dupa mancare, dar si foarte speriate... dupa ore de bagat pe sub masini, miorlaituri, am reusit sa le prind... acum sunt in casa, ne adaptam cu mangaieri, care ne plac foarte muult, dar inca lucram la incredere. 
Sunt doua fete cucuiete, care sunt foarte atasate una de alta... si ar fi extraordinar daca si ar gasi impreuna o casuta cu multa iubire, mancare si mangaieri! Sunt de nedespartit! 
Sunt deparazitate intern si extern si fac la litiera! 
Eu nu le pot tine pentru ca mai am inca 3 pisici dintre care doua sunt invarsta.. si nu suporta alte pisici, nici intre ele nu se suporta. Am incercat sa le las sa se cunoasca, dar nici cele mici nu vor sa le accepte...
Va rog frumoos, poate isi gasesc impreuna o casuta!! Multumesc frumos!
Contact Alexandra, nr 0727371281