sâmbătă, 22 februarie 2014

COPILA SI SONIA asteapta

Suntem 2 fetite frumoase,care avem nevoie de o casuta si de o familie care sa ne iubeasca asa cum meritam.Sa ne prezentam:

1) Eu sunt Copila,asa ma alinta familia care m-a crescut cu lapte cu gris cu seringa,atunci cand m-a gasit aruncata pe intr-o zi f.rece si ploioasa,nu aveam mai mult de 2saptamini.Acum sunt o domnisoara frumoasa,extrem de dragalasa,am fost si sterilizata,sunt tigrata cu mult alb,ochi frumosi de culoare maro si pernutele de pe labute tot maro.Acolo in poze sunt la virste diferite,de la o luna pina in prezent ,am frumoasa varsta de 8luni

2)Eu ma numesc SONIA,sunt o fetita de 8 luni,tigrata portocaliu cu ochii albastri-verzui,sunt cuminte,linistita si f.recunoscatoare unei familii care mi-ar oferi,dragoste,protectie si mincare buna ,noi aici fiind o familie mai mare de animalute care toti am fost salvati.Sunt si eu sterilizata

Cele 2 fetite se gasesc in judetul Prahova,oras BREAZA,le sunt asigurat transportul dar numai unei familii serioase si care iubeste in special pisicutele si in judetele vecine.tel.0730313019