sâmbătă, 22 februarie 2014

Este foarte urgent!

URGENT ! Sunt 10 catei superbi care au aproximativ 2 luni. Cele 2 mame sunt de talie medie . Din cate am inteles de la oamenii de aici , 4 dintre sunt corciti cu labrador auriu ( care a fost pierdut prin aceasta zona ). 

3 sunt albi ca laptele , 5 maro , iar unul maro cu alb ( din pacate eu am apucat sa fotografiez doar unul ) . Sunt extrem de jucaus si afectuosi. doar ca nu au unde dormi si tremura in continu. I-am gasit in Constanta , eu maine ma intorc in Bucuresti. 

Daca cineva doreste vreunul il pot aduce in Bucuresti. Chiar as vrea sa salvez macar 1-2 din acesti catei superbi.

Va rog sa ma ajutati. Ma puteti contacta la nr. de telefon 0732519209 sau emai: mirescuraluca@yahoo.ro ( In 24h eu voi pleca de aici iar ei vor ramane pe strazi )