vineri, 2 septembrie 2016

Pisicuti mici pentru adoptie (Bucuresti)

Am pescuit acum vreo 2-3 luni din fața blocului un fel de pisică de jumatate de kg (am presupus că-i pui), cu toate problemele medicale posibile. Am găsit şi casă pentru dumneaei la o doamna din bloc şi vreo lună ne-am tot tratat (am postat si o poza tip inainte-dupa, pentru a va arata cat de draguta s-a facut). Fireşte că a început uşor-uşor să arate a pisică, fireşte că nu era pui şi fireşte că am aflat între timp că urmează să aibă pui. Prin urmare, ne-am pricopsit cu ăştia 4 mici. 
Au abia 3 săptămâni (deci mai durează puțin până pot părăsi domiciliul), dar am zis că o campanie de teasing nu strică si trebuie sa ne interesam din timp. Doamna nu ii va putea pastra. Pentru unul am gasit un stapan iubitor - asteptam si pentru restul. 
Dacă ştiți vreun iubitor de leopardeşi sau pur şi simplu pe cineva în căutarea unui pui de mâță, ar ajuta nespus. Zău că-s frumoşi si ingrijiti! 

Contact - Ioana Popescu (0723.860.661