vineri, 2 septembrie 2016

Titus, o splendoare de baiat isi cauta casuta permanenta

M-au luat de mic, am stat cu ei mai mult de un an, apoi s-au mutat si proprietarul nu i-a acceptat cu pisici, asa ca m-au dat afara in strada. Am plans si am jelit la scara blocului unde m-au lasat pentru 2 zile si 2 nopti….apoi cineva a venit si m-a luat de acolo si m-a dus la un cabinet veterinar sa fiu deparazitat si castrat.
Acum imi caut casuta, dar una de unde sa nu mai fiu dat afara vreodata si sa fiu iubit si fericit pana la adanci batraneti.
Eu sunt bland si dulce si afectuos si vorbaret si promit sa te iubesc la randul meu foarte tare.
Ma adaptez imediat intr-o noua casa, ma imprietenesc rapid cu toata lumea si ma impac bine cu alte pisicute.
Exclus curte
Cu contract de adoptie
Varsta estimata : 2 ani
Bucuresti
Contact : 0744 44 06 04 ; georgianaflorescu98@gmail.com