miercuri, 17 mai 2017

GRAZIE, eleganta si splendoare pentru adoptie

Draga mea viitoare familie,

Ma numesc Grazie si sunt: afectuoasa, torcacioasa, pupacioasa si cozonacioasa. In acelasi timp, sunt o tigrata focoasa si atunci cand vreau sa ne jucam, apai trebuie oprita giugiuleala si incepe distractia.  Trebuie musai sa te joci cu mine!
Pe cand eram mica si slaba, eram pe strada in pericol. Un om bun m-a gasit si m-a luat in casa….apoi alt om bun mi-a gasit o familie, asa credeam eu…..
Dupa un an si jumatate insa am ajuns inapoi, in aceeasi casa de unde am fost luata.
Aici sunt ingrijita si imi e bine, insa sunt mai multe pisicute si cine are grija de mine acum nu are timp sa imi ofere atata iubire cat as merita…. Chiar daca sunt o pisicuta splendida si deosebita, te rog mult sa te gandesti bine inainte de a trimite cererea sa ma iei acasa. De data aceasta as vrea, indiferent ce se intampla in viata ta, sa fiu alaturi de tine mereu.
Mai aflati despre mine ca sunt o printesa de apartament, educata si pregatita cu toate cele (inclusiv sterilizata).
Inchei prin a spune ca de abia astept sa fim impreuna si sa ma tii in brate…furr-ever

Cu contract de adoptie ; exclus curte
Varsta estimata : 2 ani si jumatate
Bucuresti
Contact : 0744 44 06 04 ; georgianaflorescu98@gmail.com