luni, 24 iulie 2017

Adoptie pisicuta foarte afectuoasa si iubitoare - Bucuresti

Buna, sunt o pisica draguta si mititica de 2.2kg, in cautare de un camin iubitor. Prietenii imi spun Cleo, dar accept orice nume va place, sunt fericita sa am unul. Imi plac oamenii, sunt foarte afectuoasa si blanda, cu un glas moale si imbietor. Ador mangaierile si imi doresc tare pe cineva caruia ii place sa mangaie si sa iubeasca un suflet bland ca al meu. Am fost luata de pe strada, unde am trait de mica, iar acum mi s-a oferit sansa de a imi schimba viata total. Medicul veterinar a spus ca am doar 1 anisor. 
Sunt in cautare de un camin calduros, alaturi de cineva care poate avea grija de mine. Promit sa am grija si eu de tine. 
Nu sunt mofturoasa la mancare. In acest moment am parte de ingrijire din partea medicilor si sunt intr-o perioada de recuperare. Imi doresc sa ies, sa plec cu cineva acasa, si sa numesc acel loc "casa noastra". 
Viata pe strada este grea, de aceea sunt foarte recunoscatoare fata de cei care imi arata bunatate, voi ramane etern indatorata si voi plati in rate de tors si dobanzi de afectiune toata viata. Promit sa apar casuta noastra de musculite si insecte mereu. 
Voi avea nevoie de sterilizare, dar toate costurile sunt suportate de cei care m-au gasit, ei fiind dispusi sa va usureze efortul. M-ar lua chiar ei, dar au deja doua pisici si nu foarte mult loc disponibil, de aceea sper sa ating o inima buna care sa imi aduca bucurie multa in noua mea viata. 
Nu trebuie sa platiti nimic pentru recuperarea si tratamentele mele de deparazitare, ci doar sa ma iubiti si sa ma duceti periodic la veterinar pentru vaccinari si consultatii de rutina, lucruri marunte care-mi vor mentine calitatea vietii ridicata. In plus, zestrea mea consta intr-o cusca spatioasa noua, litiera, castronele pentru apa si mancare, periuta de blanita si cateva jucarii pe care trebuie sa imi aratati voi cum se folosesc. Eu nu am avut niciodata, dar sunt entuziasmata sa invat. Desi sunt in recuperare, sunt bine acum, urmand tratamente complete de deparazitare si ma puteti vizita oricand, sa petreceti cateva clipe cu mine sa ma cunoasteti. 
Cel mai bine mi-ar fi intr-o casa linistita fara alte pisici, cel putin pentru inceput, unde pot primi toata atentia care mi-a lipsit pana acum. 
Sunt extrem de recunoscatoare si va astept sa ma vedeti ca sa va convingeti. Cleo.-pt contact:0754935221 (Bucuresti)