marți, 25 iulie 2017

Pisicuta prietenoasa - din Bucuresti

Va rog din suflet, daca exista doritor sa adopte o pisicuta pierduta si chinuita care de cateva zile cauta mancare si afectiune prin curtea alor mei. 
Din diferite motive nu o putem pastra dar imi doresc foarte tare sa isi gaseasca un stapan. 
Pisicuta este foarte linistita si cuminte iar tot ce isi doreste este afectiune si mancarica. De fiecare data cand vin la curte sta lipita de picioarele mele si toarce.
Am tot incercat sa vorbesc cu diverse persoane pentru adoptie dar nu am reusit. 
Este un sufletel bland si iubitor chiar daca are un aspect mai special. In conditiile in care nu isi gaseste stapan prin vecini zilele urmatoare, va astept cu mare drag. 
Decontez vizitele medicale (pe baza de bon) si cumpar hrana pentru primele luni.Daca ma puteti ajuta sa ii gasesc un stapan v-as fi foarte reconscator. 
Aspectul fizic nu o avantajeaza si stiu ca va fi foarte greu sa ii gasesc stapan. Dar oricine ar sta cu ea 5 min s-ar atasa imediat Are si niste probleme la un ochi, nu stiu daca a avut o altercatie sau asa s-a nascut. Bucuresti, sector 6 - pot sa il aduc eu oriunde in Bucuresti sau pe langa Tel : 0721899530